فاصله ی IT ما با اهداف برنامه چهارم توسعه
حتما در این مدت دست کم درچند هفته اخیر خبر یا مطلبی درمورد وضعیت فناوری اطلاعات و تمام حوزه های آن در ایران خوانده اید. اخبار و گزارش هایی که متاسفانه گاهی کاملا منفی هستند و مثلا با ارائه ی آماری از این دست که ایران از نظر آمادگی دیجیتال در بین 69 قدرت اقتصادی جهان آخرین رتبه را به خود اختصاص داده، آدم را کاملا ناامید می کنند و گاهی هم با ارائه آمارهای مربوط به رشد کشور در شاخه های مختلف فناوری اطلاعات موجب خشنودی می شوند، اما این بار سوال این است که با توجه به مجموعه ی فعالیت هایی که در کشور انجام می شود،
آیا به اهداف برنامه چهارم توسعه در بخش آی تی خواهیم رسید؟